FAQ

Veelgestelde vragen

  • Hoe kom ik bij Congrescentrum 1931?

    Indien mogelijk: kom zoveel mogelijk met het openbaar vervoer! 1931 bevindt zich op slechts 10 minuten loopafstand van ’s-Hertogenbosch Centraal Station. Wanneer je de stationsuitgang ‘Paleiskwartier/Brabanthallen’ neemt, zie je de toren van het congrescentrum na ongeveer 10 minuten verschijnen. Deze toren is tevens de hoofdentree van Congrescentrum 1931.

     

    Kom je toch met de auto? Carpool dan! Het is mogelijk om je auto te parkeren op één van de parkeerplaatsen voor de deur van 1931. Mocht je een parkeerkaart nodig hebben, houdt er dan rekening mee dat je deze alleen met de pin kunt betalen. 1931 Congrescentrum is een pin-only locatie.

  • Is er een garderobe?

    Zeker! Er is een bemande garderobe in 1931 waar je je jas, tas of zelfs een koffertje kunt achterlaten. Zo kun jij zorgeloos je slaapspullen achterlaten, of je kleurrijke party outfit voor het avondprogramma.

  • Kan ik blijven slapen?

    De SBOH vergoedt de hotelovernachting voorafgaand aan het congres op voorwaarde dat de afstand tussen jouw woonadres en het congres meer dan 75 km enkele reis bedraagt. De vergoeding is vanuit het congres-/scholingsbudget van de SBOH. Zie ook CAO artikel B-4 voor alle details.


    Is dit niet het geval, kun je wel gebruikmaken van een speciale Lovah-korting. Wil je (ook) na het congres blijven slapen? Dit betaal je altijd zelf, maar ook tegen een gereduceerd tarief.

     

    The Den is een modern hotel op gunstige afstand van het treinstation en de congreslocatie. Een alternatief is Golden Tulip Hotel Central. Hier zijn tevens kamers in optie voor een gereduceerd tarief. Zie het uitnodigingsboekje voor prijzen en hoe te reserveren.

     

    Let op: je dient zelf te boeken en vol is vol. Reserveer op tijd om gebruik te kunnen maken van het gereduceerde tarief.

  • Kan ik makkelijk parkeren bij de Hotels?

    Hotel The Den 

    Hotel THe Den heeft geen eigen garage of parkeerplekken. Voor het hotel zijn er gratis kiss & ride plekken (max. 30 minuten), zodat je  gemakkelijk je bagage en gasten kunt afzetten. De dichtsbijzijnde parkeergarage is P-Paleiskwartier, in- en uitgang aan de Spiegeltuin 1, dit is op 5 minuten lopen van het hotel.

     

    Golden Tulip Hotel Central 

    Met de auto rij je direct naar parkeergarage De Tolbrug (tegenover het hotel), waar je als hotelgast in de onderste verdieping tegen gereduceerd tarief parkeert. 

     

    Bij beide hotels is het dus betaald parkeren.

  • Zijn er shuttlebussen?

    Er zullen ‘s ochtends shuttlebussen rijden van de hotels naar 1931, en op de avond van het congres om je weer naar de hotels te brengen.

  • Help, ik heb een (voedsel)allergie! Wat nu?

    We gaan ervan uit dat je de medische kant zelf verzorgt. Voor de catering is het belangrijk zowel vooraf bij ons (tijdens de registratrie), als op de dag zelf bij het horecapersoneel je allergie aan te geven, zodat we eventueel een alternatief kunnen verzorgen.

  • Ik ben zwanger tijdens het congres! Wat nu?

    We gaan ervan uit dat je de medische kant zelf verzorgt. Voor de catering is hier voldoende rekening mee gehouden.

  • Is er een kolfruimte aanwezig?

    Er is een comfortabele kolfkamer met koelkast aanwezig. Meld je tijdens het congres bij de informatiebalie, dan wijzen we je de weg.

  • Hoe zit het met de kosten van het congres?

    De kosten voor het bijwonen van het 15e Lovah congres zijn als volgt:
     

      Dag Avond
    AIOS € 155 € 75
    Buitenlandse AIOS € 155 € 75
    Huisartsen € 195 € 95


    Voor de AIOS die na 5 april 2024 (nog) in dienst zijn bij de SBOH, zal de betaling automatisch via de SBOH lopen en worden ingehouden op je persoonlijk congresbudget. Eventueel is er de mogelijkheid te betalen via een factuur.

  • Kan je accreditatiepunten krijgen voor deelname aan het congres?

    Als afgestudeerde huisarts is het waarschijnlijk mogelijk om accreditatiepunten te ontvangen voor deelname aan het Lovah congres. Dit wordt nog aangevraagd en zal waarschijnlijk om 5 punten gaan, maar hier is nog geen duidelijkheid over. Meld je tijdens het congres bij de informatiebalie, daar dien je je BIG-nummer en handtekening achter te laten om in aanmerking te komen voor de punten.

  • Kan ik mijn inschrijving nog aanpassen?

    Zeker, klik hiervoor op de link in de bevestigingsmail. Na wijziging ontvang je geen nieuwe bevestigingsmail, je persoonlijke pagina wordt echter wel automatisch bijgewerkt.

  • Mijn favoriete sessie zit al vol! Kan ik op een wachtlijst?

    We hanteren geen wachtlijsten. Je persoonlijke programma kan gewijzigd worden zo lang andere sessies nog capaciteit hebben, dit kan via de link in je bevestigingsmail. Het advies is om af en toe te checken of er een plekje is vrijgekomen. Daarnaast kun je altijd proberen met iemand te ruilen, ook op de dag zelf nog. Ruilen gaat onderling, niet via de congrescommissie. Er geldt wel: VOL = VOL. Sluit niet aan bij een workshop als je er niet voor staat ingeschreven.

  • Kan ik mijn inschrijving nog annuleren?

    Annuleren kan kosteloos binnen 14 dagen na je inschrijving en kan uiterlijk tot en met 1 maart 2024. Klik hiervoor op de link in de bevestigingsmail.
    Annuleer je je gehele of gedeeltelijke programma na deze 14 dagen of na 1 maart dan betaal je 100% van het bedrag. Je kunt nog wel proberen je kaartje te ruilen met een andere geïnteresseerde. Geld dat door de SBOH van je congresbudget is ingehouden kan niet meer teruggevorderd worden.

  • Waarom is het congres op deze datum?

    We zijn ons ervan bewust dat het Lovah congres in 2024 samenvalt met de Ramadan. Er is een Iftar geregeld en er is een gebedsruimte aanwezig.  In het aanmeldingsformulier kan je aangeven of je gebruik wil maken van de Iftar.

  • Wat mag ik verwachten van het diner?

    Het diner is dit jaar in de vorm van een doorlopend avondprogramma met entertainment en foodtrucks. Op het menu staan meerdere lekkere vegetarische hapjes uit verschillende keukens. 

Deze website maakt gebruik van (geanonimiseerde) analytische en functionele cookies.

Meer info