FAQ
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Indien mogelijk: kom zoveel mogelijk met het openbaar vervoer! 1931 bevindt zich op slechts 10 minuten loopafstand van ’s-Hertogenbosch Centraal Station. Wanneer je de stationsuitgang ‘Paleiskwartier/Brabanthallen’ neemt, zie je de toren van het congrescentrum na ongeveer 10 minuten verschijnen. Deze toren is tevens de hoofdentree van Congrescentrum 1931.
Kom je toch met de auto? Carpool dan! Het is mogelijk om je auto te parkeren op één van de parkeerplaatsen voor de deur van 1931. Mocht je een parkeerkaart nodig hebben, houdt er dan rekening mee dat je deze alleen met de pin kunt betalen. 1931 Congrescentrum is een pin-only locatie.
Zeker! Er is een bemande garderobe in 1931 waar je je jas, tas of zelfs een koffertje kunt achterlaten. Zo kun jij zorgeloos je slaapspullen achterlaten, of je kleurrijke party outfit voor het avondprogramma.
De SBOH vergoedt de hotelovernachting voorafgaand aan het congres op voorwaarde dat de afstand tussen jouw woonadres en het congres meer dan 75 km enkele reis bedraagt. De vergoeding is vanuit het congres-/scholingsbudget van de SBOH. Zie ook CAO artikel B-4 voor alle details.
Is dit niet het geval, kun je wel gebruikmaken van een speciale Lovah-korting. Wil je (ook) na het congres blijven slapen? Dit betaal je altijd zelf, maar ook tegen een gereduceerd tarief.
The Den is een modern hotel op gunstige afstand van het treinstation en de congreslocatie. Een alternatief is hotel Mövenpick 's-Hertogenbosch, hier zijn tevens kamers in optie voor een gereduceerd tarief. Zie het uitnodigingsboekje voor prijzen en hoe te reserveren.
Let op: je dient zelf te boeken en vol is vol. Reserveer op tijd om gebruik te kunnen maken van het gereduceerde tarief.
Update 08 februari: Helaas is The Den (met gereduceerd tarief) op donderdagavond 20 april al volgeboekt. Hotel Mövenpick 's-Hertogenbosch heeft voor 20 april nog enkele kamers beschikbaar. Zorg dus dat je er snel bij bent.
Natuurlijk kan je zelf ook een ander hotel zoeken en boeken, hieraan zijn dezelfde voorwaarden verbonden om in aanmerking te komen voor vergoeding door de SBOH.
Er zullen ‘s ochtends shuttlebussen rijden van de hotels naar 1931, en op avond van het congres om je weer naar de hotels te brengen. Kijk op de website voor meer informatie en vraag bij het hotel naar de tijden.
We gaan ervan uit dat je de medische kant zelf verzorgt. Voor de catering is het belangrijk zowel vooraf (registratrie) bij ons, als op de dag zelf bij het horecapersoneel je allergie aan te geven, zodat we eventueel een alternatief kunnen verzorgen.
We gaan ervan uit dat je de medische kant zelf verzorgt. Voor de catering is hier voldoende rekening mee gehouden.
Er is een comfortabele kolfkamer met koelkast aanwezig. Meld je tijdens het congres bij de informatiebalie, dan wijzen we je de weg.
De kosten voor het bijwonen van het 14e Lovah congres zijn als volgt:
Dag | Avond | |
---|---|---|
AIOS | € 155 | € 75 |
Buitenlandse AIOS | € 155 | € 75 |
Huisartsen | € 195 | € 95 |
Voor de AIOS die na 21 april 2023 (nog) in dienst zijn bij de SBOH, zal de betaling automatisch via de SBOH lopen en worden ingehouden op je persoonlijk congresbudget. Eventueel is er de mogelijkheid te betalen via een factuur.
Als afgestudeerde huisarts is het waarschijnlijk mogelijk om accreditatiepunten te ontvangen voor deelname aan het Lovah congres. Dit wordt nog aangevraagd en zal waarschijnlijk om 5 punten gaan, maar hier is nog geen duidelijkheid over. Meld je tijdens het congres bij de informatiebalie, daar dien je je BIG-nummer en handtekening achter te laten om in aanmerking te komen voor de punten.
Zeker, klik hiervoor op de link in de bevestigingsmail. Na wijziging ontvang je geen nieuwe bevestigingsmail, je persoonlijke pagina wordt echter wel automatisch bijgewerkt.
We hanteren geen wachtlijsten. Tot 20 maart kun je je persoonlijke programma nog wijzigen, dus we adviseren rond die tijd te kijken of er een plekje vrij is gekomen. Dit kan via de link in je bevestigingsmail. Daarnaast kun je altijd proberen met iemand te ruilen, ook op de dag zelf nog.
Annuleren kan kosteloos binnen 30 dagen na je inschrijving en kan uiterlijk tot en met 1 maart 2023. Klik hiervoor op de link in de bevestigingsmail.
Annuleer je je gehele of gedeeltelijke programma na deze 30 dagen of na 1 maart dan betaal je 100% van het bedrag. Je kunt nog wel proberen je kaartje te ruilen met een andere geïnteresseerde. Geld dat door de SBOH van je congresbudget is ingehouden kan niet meer teruggevorderd worden.
We zijn ons ervan bewust dat het Lovah congres in 2023 helaas samenvalt met het begin van het Suikerfeest. Voor de bepaling van de datum hebben we geprobeerd rekening te houden met o.a. feestdagen, andere congressen, vakanties en de beschikbaarheid van de locatie. Helaas blijkt dat dit onvoldoende grondig is geweest en hebben wij de start van het Suikerfeest over het hoofd gezien, wat nog maar extra onderstreept waarom het thema diversiteit ook/juist in onze doelgroep nog aandacht verdient. Onze excuses hiervoor. Wij gaan ons ervoor inzetten dat iedereen volgend jaar bij het Lovah congres aanwezig kan zijn.
Deze website maakt gebruik van (geanonimiseerde) analytische en functionele cookies.